Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~xexilex | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Paliga adresBracknell/Rzeszow zarejestrowany17.07.2008 @15:53:38 ostatnio na stronie08.11.2012 @09:09:27

Pracuje w grafice na potrzeby www i druku. Obecnie przebywam poza granicami kraju gdzie pracuje przy wdrażaniu rożnych raz lepszych raz gorszych rozwiązań marketingowych (od strony graficznej) dla jednej z angielskich firm. Ponadto uwielbiam muzykę, sport, imprezki. Moje motto to czerpać z życia co najlepsze bo na stagnacje nie ma czasu dlatego tez idąc tym tokiem rozumowania ciągle coś zmieniam, tak samo w sobie jak i w tym co tworze.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu596810
digarty21 komentarze664 posty na forum9

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Brother21    23.08.2010 @17:11:28
Bardzo dziękuję, fakt środek jest pusty, zbyt mało czasu miałem. Pozdro.
~Brother21    23.08.2010 @16:18:21
Proszę bardzo ;]
~willow32    19.08.2010 @18:48:07
niedługo ruszają warsztaty foto które będę prowadził, odezwij sie do mnie za 2 tygodnie to podam szczegóły
~Oxygene    18.08.2010 @21:12:27
dzięki za opinie
_______
najpiękniejszym akordem we wszechświecie jest cisza…
~lifeisgreen    17.08.2010 @16:28:33
haha widze dobry krytyk jestes :D
ale masz racje i klucic sie nie bede
pozdrawiam
~choremelodie    17.08.2010 @13:24:45
wiesz wszystkiego trzeba sprobowac tak tez było z tym zdjeciem. chcialam zobaczyc jak sie przyjmie.
nie przyjelo sie dobrze, ale przynajmniej wyciagam wnioski na przyszlosc :D
_______
oceniam szczerze, więc wyluzujcie

" dla mnie rap to całe życie zapisane w trzech literach "
~choremelodie    17.08.2010 @13:17:25
dzieki za szczera ocene
_______
oceniam szczerze, więc wyluzujcie

" dla mnie rap to całe życie zapisane w trzech literach "
~lifeisgreen    17.08.2010 @10:13:01
poczulam jak bys mi sugerowal ze robie beznadziejne zdjecia :D
nieszkodzi :D
dziekuje!)))))
~lifeisgreen    16.08.2010 @22:28:08
heh ja to wszystko wiem; )wiec nic nowego nie powiedziales;d;d;
ale to byly takie eksperymenty z SOBĄ nie przywyklam siedziec na kims;p
a komu innemu bym takich zdjec nie robila ;p bo mala ogniskowa nie jest dobrym pomyslem do portretow ;P a niestety nie mam 4metrowej ręki
~lifeisgreen    16.08.2010 @11:30:45
dziekuje ze komentarz :P
od grafika, ale kazdy sie liczy haha :D
~PESTone    15.08.2010 @20:01:12
_______
pest.carbonmade.com
'007    14.08.2010 @09:25:08
tak bywa nic nigdy nie ustawiane zastane na ulicy
^nook    12.08.2010 @23:25:35
thx mate
_______
Moje małe portfolio http://www.myflava.pl :>
~Irokez    11.08.2010 @15:08:26
hehe dzięki : )
_______

lovegone.
~sundesigner    19.07.2010 @18:57:47
Jak każdy Mogę podbić na GG?
~sundesigner    19.07.2010 @16:38:11
Jakiś tam sukces jest, ale zamierzam przerosnąć Ciebie za te kilka lat :D
~soho    19.07.2010 @14:15:23
Mateusz powiem Ci że znam dziewczynkę z DD i to co tam napisałeś normalnie mnie przeraziło... "potraktowane odchudzaniem" matko... to jest tak naturalne zdjęcie... a to co Ty tam wypatrzyłeś to bzdury kompletne... pozdrawiam
~sundesigner    19.07.2010 @13:43:08
Dzięki dzięki, staram się a co do tego typa, widzę, że nie tylko z Tobą się spina
~sundesigner    18.07.2010 @23:45:08
Ale w sumie bez takich ludzi nie byłoby fun'u, więc wiesz
~sundesigner    18.07.2010 @12:42:26
Ten DekadentDekadent to mistrz :D
~BlackCat666    15.07.2010 @14:47:04
Może i by było lepiej, ale trudno mi było się jakoś w miarę ok uchwycić w obiektywie..
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~ewuniatoja    15.07.2010 @12:35:37
Twoje komentarze nie sa niewygodne, tylko glupie, a na glupote mam uczulenie, wiec usuwam alergen. Rob swoje, a ja swoje. A w ogole to jestes jakis niemesko klotliwy. Over and out.
~ewuniatoja    15.07.2010 @10:49:30
To z oczami nie masz klopotu. Z oczami.
~ewuniatoja    15.07.2010 @10:45:27
Nie szkodzi. Tyle tylko widzisz?
~shaun1    11.07.2010 @00:08:35
zdjecie rozmyte
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt